Een financiële administratie die tot in de puntjes klopt, daar draagt Mejor graag aan bij. In de eerste plaats richt Mejor zich op Fiscale Advisering en Fiscale Compliance, maar om klanten een zo compleet mogelijk pakket te bieden werkt Mejor samen met gespecialiseerde partners die de financiële administratie verzorgen. Voorop staat daarbij: een helder inzicht in de financiële positie van uw onderneming.

Mejor kijkt mee en helpt u, indien nodig, ook met het bijsturen van uw bedrijfsvoering. De juiste cijfers zijn daarbij van essentieel belang. Ze zijn geen noodzakelijk kwaad, maar een kans om het steeds beter te doen en te groeien!

Orde en inzichtelijkheid is het devies!

Hoe groot of klein uw bedrijf ook is: elke onderneming moet qua financiële administratie voldoen aan de eisen van de Belastingdienst. Orde, inzichtelijkheid en controleerbaarheid zijn daarbij het devies. Mejor draagt graag bij aan het op orde krijgen én houden van deze administratie, op de manier die voor u werkt, letterlijk en figuurlijk. Mejor kan u op weg helpen in het aanbrengen van een gestructureerd raamwerk, of de administratie volledig uit handen nemen. Wat uw voorkeur heeft. Wij beloven: u gaat het wellicht nog leuk vinden!

FINANCIËLE ADMINISTRATIE BIJ MEJOR TAX
  • Meerdere diensten ondergebracht bij één gespecialiseerd bureau
  • Persoonlijk contact en persoonlijke aanpak: voor ieder werkt iets anders
  • Helderheid
  • Een toegankelijke benadering
  • Altijd beschikbaar en bereikbaar voor vragen en advies
  • Als duwtje in de rug of voor volledig ontzorgen
  • Efficiënte werkwijze
  • Administratie altijd bijgewerkt en paraat op de juiste momenten
  • Altijd een helder overzicht, dus meer rust en inzicht

Heeft u vragen over financiële administratie?

 010 – 223 4989

 +31 (0) 6 512 085 54

 d.harreman@mejortax.nl

Stel direct uw vraag!





Een financiële administratie die tot in de puntjes klopt, daar draagt Mejor graag aan bij. In de eerste plaats richt Mejor zich op Fiscale Advisering en Fiscale Compliance, maar om klanten een zo compleet mogelijk pakket te bieden werkt Mejor samen met gespecialiseerde partners die de financiële administratie verzorgen. Voorop staat daarbij: een helder inzicht in de financiële positie van uw onderneming.

Mejor kijkt mee en helpt u, indien nodig, ook met het bijsturen van uw bedrijfsvoering. De juiste cijfers zijn daarbij van essentieel belang. Ze zijn geen noodzakelijk kwaad, maar een kans om het steeds beter te doen en te groeien!

Orde en inzichtelijkheid is het devies!

Hoe groot of klein uw bedrijf ook is: elke onderneming moet qua financiële administratie voldoen aan de eisen van de Belastingdienst. Orde, inzichtelijkheid en controleerbaarheid zijn daarbij het devies. Mejor draagt graag bij aan het op orde krijgen én houden van deze administratie, op de manier die voor u werkt, letterlijk en figuurlijk. Mejor kan u op weg helpen in het aanbrengen van een gestructureerd raamwerk, of de administratie volledig uit handen nemen. Wat uw voorkeur heeft. Wij beloven: u gaat het wellicht nog leuk vinden!

FINANCIËLE ADMINISTRATIE BIJ MEJOR TAX
  • Meerdere diensten ondergebracht bij één gespecialiseerd bureau
  • Persoonlijk contact en persoonlijke aanpak: voor ieder werkt iets anders
  • Helderheid
  • Een toegankelijke benadering
  • Altijd beschikbaar en bereikbaar voor vragen en advies
  • Als duwtje in de rug of voor volledig ontzorgen
  • Efficiënte werkwijze
  • Administratie altijd bijgewerkt en paraat op de juiste momenten
  • Altijd een helder overzicht, dus meer rust en inzicht
Meer weten over financiële administratie bij Mejor Tax?
Meer weten over financiële administratie  bij Mejor Tax?